Tjen penge på undersøgelser.
Tilmeld dig gratis på TGM Panel Danmark.
Du er på det rigtige sted!
Vi fra TGM Panel sørger for, at din mening høres af de virksomheder, der interesserer sig for din tilfredshed.
Deltag jævnligt i vores markedsundersøgelser, få kontakt med de firmaer, du er bekendt med og få det kontant betalt, alt sammen fra dit eget komfortable hjem eller kontor.
Vi designer vores undersøgelser til at være sjove og nemme at udfylde. Vores undersøgelser vil også hjælpe dig med at udvikle dig som forbruger. Alt du behøver for at deltage er en enhed med adgang til internettet!
Hvorfor skal vi arbejde sammen?
BETALT MOBILE UNDERSØGELSER
DINE DATA ER SIKRE
MEDLEMSKAB ER GRATIS!
INGEN BEGRÆNSNINGER
AT FÅ DIN BELØNNING ER NEMT
DEL DIN MENING
Lad os arbejde sammen og skabe noget godt!
De største brands i verden kommer til os for at finde ud af, hvad du som forbruger gerne vil ændre i aktuelle produkter og ydelser og hvilken nye ting du forventer. Deltagelse i vores betalte undersøgelser vil ikke kun hjælpe dig med at udvikle dig som forbruger og tjene penge, men også hjælpe med at skabe et bedre marked over hele verden.
Med dit engagement og vores forbindelse med globale brands fra mere end 100 lande kan vi bidrage til skabelsen af bedre produkter og en overlegen kvalitet af ydelser. Del din mening med os, og vi sørger for, at din stemme bliver hørt.
Vi tager dit privatliv alvorligt
Hvorfor er det værd at deltage i betalte undersøgelser?
Hvad er TGM Panel og hvordan man deltage i online og mobile undersøgelser ved hjælp af den.
Hvordan kan man nemt tjene penge på internettet?
Det første trin er at registrere dig på vores hjemmeside. Registrering inkluderer at udfylde dine basale oplysninger, især: din e-mail adresse, fødselsdato og køn. Husk venligst, at de opgivne data skal være sande - det vil sikre et let flow af oplysninger og optjente penge. Du kan registrere dig på panelets hjemmeside tgmpanel.dk eller på respondentens portal ved at gå til portal.tgmpanel.com.
Det andet trin er at bekræfte din identitet og registrering på hjemmesiden. For at bekræfte dine oplysninger skal du klikke på linket der bliver sendt til dig via e-mail. Husk at tjekke mapperne Reklamer og Spam, hvis du ikke kan finde aktiveringsmailen.
For at sikre, at vores e-mails ender i din indbakke og ikke som spam, skal du tilføje til din kontaktliste eller adressebog.
Det fjerde trin er at afvente en undersøgelse. Når en undersøgelse passende til din profil bliver tilgængelig, får du normalt en besked via e-mail. På denne måde vil du ikke gå glip af chancen for at øge din saldo på vores onlinepanel. Det er også vigtigt på grund af undersøgelsens tidshorisont - efter nogle dage (og nogle gange endda timer) vil undersøgelsen blive inaktiv.
Husk, at vi ikke informerer om alle undersøgelser via e-mail, og nogle af meddelelserne kan gå tabt i mængden af anden korrespondance, så det er godt at få en daglig vane, for eksempel under morgenkaffen, at logge på din respondents panel https://portal.tgmpanel.com - for at kontrollere, om der er nye undersøgelser klar til at blive udfyldt (det vil sige, om der er mulighed for at tjene penge online).
Du kan også modtage underretninger om nye undersøgelser via WhatsApp og Facebook Messenger apps og Chrome plug-ins (så undersøgelserne popper op direkte på din telefon eller i siden af din computerskærm). Disse indstillinger kan aktiveres (og lige så nemt deaktiveres) i konfigurationsindstillingerne på din personlige konto på undersøgelsespanelet https://portal.tgmpanel.com.
Det femte trin er at udfylde undersøgelsen. Igen skal du huske at de givne svar skal være gennemtænkte og ærlige. Husk - dit arbejde med vores online undersøgelser, din indsats i markedsundersøgelser bestilt af forskellige virksomheder er meget vigtig. Baseret på disse undersøgelser foretages vigtige beslutninger, som også kan påvirke dit liv. Der intet at bekymre sig om ved at give ærlige svar, da de betalte onlineundersøgelser på vores panel er helt anonyme.
Efter afslutningen af en undersøgelse kan vi kontrollere, hvor meget vi har tjent. TGM- panelet tilbyder betaling for den udfyldte undersøgelse i DKK og point (1 pt = 1,72 DKK). Du vil også modtage 0,12 point for brugt tid, hvis du ikke kvalificerer dig til undersøgelsen (lukket undersøgelse, fuld kvote, anden respondentprofil krævet osv.
Det sjette trin er det bedste, da det inkluderer at modtage din betaling. Husk at kontrollere det minimale beløb, der kræves for en overførsel. For TGM Panel svarer dette beløb til 80 DKK for betalinger i danske kroner eller 30 DKK i tilfælde af udbetaling af point balance (nogle undersøgelser betales i kroner, nogle i point der senere konverteres til kroner - afhængigt af klienten).
Flere og flere undersøgelsespaneler, herunder TGM Panel anvender PayPal overførsler - paypal.com. Vi kan senere overføre betalingen fra PayPal-kontoen til en almindelig bankkonto. Efter nogle få dage vil vores penge være til rådighed på den endelige konto.
Det er også muligt at bruge det optjente beløb til at toppe din telefonkonto op (hvis du har en top-up telefon).
Den tredje metode til udbetaling af din betaling er Gcodes gavekoder - flere oplysninger på app.gcodes.com.
Tilmeld dig vores online panel. Det er gratis! Tjen penge for hver gennemført undersøgelse!
Er det ikke nemt?
Men hvordan finder man betalte undersøgelser?
Undersøgelserne der popper op under surfing på nettet er ikke det, vi leder efter. De er gratis, og de vil ikke bringe os andet end tidsspilde.
For at tjene på at deltage i undersøgelser, skal vi finde et troværdigt undersøgelsespanel, som garanterer os en betaling for en undersøgelse, vi deltog i. På det seneste er der kommet mange af sådanne portaler online. Hvilken skal jeg vælge?
Hvilken skal jeg vælge?
Du skal naturligvis gå efter den, der er nem at bruge, let læselig og vigtigst af alt - den betaler. Som TGM Panell! Vi opfordrer dig til at registrere dig.
Hvad er markedsundersøgelser, hvad er undersøgelser og forskning for?
Markedsundersøgelser består af dataindsamling og fortolkning. Disse aktiviteter tillader etablering af grundlæggende markedselementer, herunder priser på varer og tjenesteydelser, deres efterspørgsel og udbud samt forbrugernes mening og adfærd. Markedsundersøgelser gør det også muligt at definere kursen konkurrenten tager.
I øjeblikket afhænger en virksomheds succes af analyse, der gør det lettere at træffe de rigtige beslutninger i erhvervslivet. Kendskabet til markedets krav og ordentligt anvendte marketingstrategier tillader nye tjenester og produkter i at opstå.
Nøgleelementet i at indsamle data, der giver dominans over konkurrenterne, er markedsundersøgelse.
Sådan forskning er tilrådelig i tilfælde af øget risiko, når vigtige beslutninger om virksomhedens handlinger træffes. Sådanne situationer omfatter for det meste:
- AFremkomst af konkurrence, der har stor interesse blandt kunderne.
- Planlagt ekspansion til nye markeder.
Omdanne sælgers marked til et købers marked.
Ændringer der indebærer et givet lands regerings økonomiske politik.
Konstant ændring i købernes krav og et fald i deres behov.
- Testforskning
- Prisforskning
- Brand forskning
- Undersøgelsesforskning
- Kundetilfredshedsforskning
- Husholdningspaneler
Der er mange faktorer, som påvirker valget af forskningsmetoder, såsom: tid, vi har til at indsamle dataene, størrelsen af det undersøgte område, de finansielle udgifter og forskningsformålet.
En undersøgelse er en af de mest populære forskningsteknikker. På grund af den nemme dataindsamling og dennes nemme analyse, blev det det grundlæggende værktøj til markedsundersøgelser.
I Internet-æraen er den mest tilgængelige og billigste metode til dataindsamling, en online og mobil undersøgelse. En sådan forskning har et relativt højt niveau til lave økonomiske omkostninger. Spørgsmål til online undersøgelser er enkle, og at besvare dem er ikke svært for deltagerne.
Undersøgelsesanonymitet garanterer troværdigheden af de givne svar, der korrelerer med effektiviteten af den udførte undersøgelse.
Vores paneler
Online og mobilpanel I Europa
Læs mere om panelet og metoden til sampling af data .
Online og mobilpanel I Afrika
Læs mere om panelet og metoden til sampling af data .
TGM undersøgelsespaneler i Asien og Stillehavsområdet (APAC)
Læs mere om panelet og metoden til sampling af data .
TGM undersøgelsespaneler i Amerika
Læs mere om panelet og metoden til sampling af data .